Szukaj

GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta zgodnie z warunkami gwarancyjnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.

Przed dostarczeniem sprzętu do firmowego lub autoryzowanego serwisu Lenovo prosimy wszystkich Klientów mających wątpliwości co do faktycznego uszkodzenia używanego urządzenia o:

 

  1. upewnienie się, czy na Twoje pytanie nie ma wyczerpującej odpowiedzi w Internecie na stronach www firmy Lenovo.
  2. kontakt telefoniczny z Lenovo w celu zarejestrowania zgłoszenia (numer telefonu dostępny na stronach Lenovo)

 

Uszkodzone urządzenie wraz z kopią karty gwarancyjnej i dowodu zakupu, opisem uszkodzenia i numerem zgłoszenia serwisowego proszę przesłać na adres podany przez Centrum Serwisowe Lenovo.

Reklamacje

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty doręczenia towaru (zgodnie z przepisami o zawieraniu umów na odległość Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów). Towar taki nie może nosić śladów użytkowania. Urządzenie należy odesłać na adres Sklepu na własny koszt w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów, gwarancją i oryginałem dowodu zakupu oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy z podaniem numerem konta bankowego bądź adresu zwrotne. W przypadku uznania odstąpienia od umowy sklep zwróci Klientowi równowartość towaru w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.

Sklep Lenovo ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu towaru, w przypadku jego niezgodności z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań (nieodpłatną naprawę albo wymianę), należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej DPD na adres Sklepu z podaniem numeru Klienta 34453. Jeśli naprawa albo wymiana będą niemożliwe lub będą wymagać nadmiernych kosztów, Sklep zaproponuje klientowi obniżenie ceny lub zwrot kosztów.

W przypadku zakupu produktów przez podmiot nie będący konsumentem, rękojmia za wady sprzedanych produktów nie obowiązuje.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych lub kradzieży przesyłki podczas transportu, jest sporządzenie protokołu niezgodności. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki i ewentualnym dokonaniu płatności Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej. Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje na życzenie odbiorcy protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.


Strona głównaStrona główna



Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę